پذیرش نویسنده
تبليغات تبليغات

رده بندی جام جهانی

هلند هلند
3
برزیل
برزیل
0

فینال جام جهانی

ماریو گوتزه
آلمان آلمان
1
آرژانتین
آرژانتین
0
11:51 سینا خان

وب سایت خبری برزیل 2014 در نظر دارد با کسانی که به این وب سایت علاقه دارند همکاری کند

کسانی که علاقه به همکاری با ما را دارند در بخش نظرات اعلام کنند.

www.brazil2014.lxb.ir



نظرات شما عزیزان:

MookkHH
ساعت14:12---18 تير 1393
خب بگو کجا دادی . من ک نمیدونم؟ای بابا
پاسخ: اینجا دادم :pars2music.ir


MookkHH
ساعت12:00---18 تير 1393
اخه من نام کاربریو رمز ندارم چجوری مطلب بدم . اگه خواسی بدی زود حذف کن تا کسی نبینه . منتظرم
پاسخ:دادم


MookkHH
ساعت23:26---17 تير 1393
راستی کنار بازی اینده فینالو نیمه نهایی رو بزار . لوگو تیمو خالی بزا

پاسخ:نه نمی زارم تو هم مطلب بده


MookkHH
ساعت23:14---17 تير 1393
اوکی . نام کاربریو رمز و بده؟
پاسخ:دادم


MookkHH
ساعت22:04---17 تير 1393
نویسندم کن موافقم . بعد بگو چ مطالبی رو بیشتر بزارم . اگه تونسی معرفی کن خودتو
پاسخ:بازی مثلا بازی المان و برزیل یا آرژانتین و هلند رو اصلا نزار


MookkHH
ساعت21:12---17 تير 1393
داداشم منتظر ج هستــــم. زود تر بگــوو
پاسخ:نویسنده ات میکنم ولی باید مطالبت فقط دو یا سه خطش تو اصلی باشه بقیه تو ادامه مطلب بعد وقتی دو یا سه خط تموم شد با خط قرمز بنویسی «گزارش کامل در ادامه خبر» بعد باید موضوع انتخاب کنی ولی «برچسب»ندی بعد تـــــــــــــــــمام مطالبت با اندازه 5 و خط Arialباشه بعد ما بخش کاربران برتر هم داریم و هرماه به سه کاربر برتر جوایزی میدیم ولی بهترینش مال «کاربر اول» هست شرایط رو قبول داری اگه داری زود بگو تا نویسندت کنم.


MookkHH
ساعت14:49---17 تير 1393
ببین . اگه یه نویسنده همیشه انلاین و درست کار میخوای اون منم .
pars2music.ir
victormusic.ir


یاسی
ساعت17:20---14 تير 1393
من حاضرم نویسندت بشم
پاسخ:ادرس وبت چیه به من بگو لطفا سریع


یاسی
ساعت17:19---14 تير 1393
من حاضرم نویسندت بشم
پاسخ:ادرس وبت چیه


احسان
ساعت19:23---13 تير 1393
نه سینا نظرم عوض شد من بازدید کننده رو دارم بمونیم تواین وب سیناییا باهم باشیم تووبم مدیرت کنم اره
پاسخ:باشه ولی اون قالبو برام ریپ میکنی


احسان
ساعت18:32---13 تير 1393
سیناسلام دارم وب رو به سرور میهن بلاگ انتقال میدم باشه بیا اونجا
پاسخ:آدرس ومشخصات رو بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ادامه خبر...