فوری: سرانجام لوئیز سوارز به حرف آمد: از جورجو کیه‌لینی و جامعه فوتبال عذرخواهی می کنم
تبليغات تبليغات

رده بندی جام جهانی

هلند هلند
3
برزیل
برزیل
0

فینال جام جهانی

ماریو گوتزه
آلمان آلمان
1
آرژانتین
آرژانتین
0
9:35 سینا خان

ستاره جنجالی این روزهای دنیای فوتبال سرانجام با انتشار بیانیه ای رسمی از جورجو کیه‌لینی مدافع تیم ملی ایتالیا و جامعه فوتبالی جهان به دلیل اتفاقات دیدار اروگوئه برابر ایتالیا عذرخواهی کرد.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user9244/news/thumbnail/luis-suarez-saludando-desde-el_54411408763_54115221154_600_396.jpg

به گزارش Mundo Deportivo، متن بیانیه عذرخواهی لوئیز سوارز از جورجو کیه‌لینی به علت حوادث دیدار برابر حساس اروگوئه برابر ایتالیا بدین شرح است:

" پس از سپری کردن چند روز اخیر در کنار خانواده ام من این فرصت را پیدا کردم تا در کمال آرامش به اتفاقات پیش آمده در دیدار اروگوئه برابر ایتالیا فکر کنم و می خواهم از اینجا علی رغم جنجال هاو صحبت های ضد و نقیض روزهای اخیر و بدون مداخله در کار اعضای حقوقی تیم از جورجو کیه‌لینی به علت آسیب فیزیکی که من با حرکت خود باعث آن شدم، عذر خواهی کنم زیرا:

1- از اعماق وجودم از این حرکت پشیمانم.

2- می خواهم از او و تمام جامعه فوتبال عذر خواهی کرده باشم و اعلام کنم که دیگر چنین حرکاتی را از من در زمین مسابقه نخواهند دید.

30 ژوئن 2014، مونته ویدئو" 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ادامه خبر...